Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar verkopen ze wikkelvestjes of wikkelshirts in een grotere maat?

Ik ben op zoek naar wikkelvestjes in maat 48. het liefst basic in allerlei kleuren.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig
651

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Je hebt een aantal grote maten winkels. Zo verkopen ze bijvoorbeeld bij Miss Etam grotere maten. Ik weet toevallig dat in Elst een winkel "de spiegel" voor weelderige vrouwen zit. Ook grote maten dus. In Doetinchem zit ook een winkel met grotere maten waarvan ik de naam nu niet weet.

Als je niet naar H&M en dergelijke gaat, maar verder kijkt zie je vaak dat er in winkels grote maten kleding hangt.

Helaas zijn deze niet talrijk. Maar ik weet zeker dat je geschikte, leuke kleding kan vinden. Het vergt vooral van je zelf een ruime blik en goed zoeken.

Mijn moeder heeft ook een grotere maat en zij kan het ook voor elkaar krijgen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het spijt me, maar een wikkelvestje is nu eenmaal niet flatterend als je maat 48 hebt. Ik zou een mooi shirt met een v-hals proberen, met eventueel daaronder een leuk topje met een kanten hals, in een contrasterende kleur. Een wikkelvest accentueert je buik, en ik neem aan dat dat niet de bedoeling is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Hey Yolanda, ik ben het wel een beetje eens met lala, maar of het afkleedt of niet, iedereen moet dragen waar die zich prettig in voelt! Probeer het eens bij Ulla Popken, ik weet dat ze in Eindhoven een winkel hebben, en anders kun je ook via internet bestellen (volgens mij hebben ze zelfs een catalogus die je kunt bestellen). Ik heb zelf geen "grotere maat" maar een goede vriendin wel, ze doet al haar inkopen daar en ziet er altijd leuk en hip uit! Shop ze!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding