Wat zou de verhouding mannen/vrouwen zijn op GoeieVraag?

En een toelichting waarom je denkt dat dat zo is.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Het is best afhankelijk van het tijdstip dat je kijkt. Ik denk dat ongeveer 20 à 20 procent vrouwelijk is. Dit denk ik door de vragen en antwoorden die de mensen stellen en geven. Vaak heb je toch wel ongeveer een idee of iemand een man of vrouw is..
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

ik denk meer ...... als ....... omdat ....... slimmer zijn dan ........
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
het doet me oijn om te zeggen, maar denk meer mannen als vrouwen, vrouwen denken in deze situatie iets meer door en denken af en toe deze onzin wil ik niet, over een oaar weekjes als alles onzin vragen verdwenen zijn wordt precies andersom
Geen flauw idee maar vaak haal je ook heel wat uit de antwoorden. Ik denk ongeveer fifty fifty.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik denk 50%-50%. Het internetgebruik in het algemeen is ook deze verhouding. Het verschil zit hem voornamelijk in de onderwerpen. Aangezien deze site een breed scala aan onderwerpen heeft denk ik dat de verhouding dus ongeveer wel 50/50 zal zijn. Bij sommige onderwerpen zullen meer vrouwen lezen/antwoorden en bij andere weer meer mannen. Ik ben wel benieuwd wat de verdeling is van het aantal vragen bij iedere categorie. Want zou er een verschil zijn in het aantal vragen dat door iedere sexe gemiddeld wordt gesteld en beantwoord?