Waarom werd mijn vraag over de kleur van de hemel (lucht) zojuist verwijderd?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig
1K

Het beste antwoord

Was al eerder gesteld.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Ik vond het een goeie vraag
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
heb ze niet kunnen lezen anders zou ik kunnen oordelen misschien.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Door de dampkring breekt het licht van de zon zoals als een prisma werkt. Daardoor zien wij de hemel blauw gekleurd.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
t was natuurlijk het antwoord op de originele vraag...
Ziet water er dan ook blauw uit door de breking van het licht?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik wilde hierop min of meer ja zeggen maar na beetje zoeken dit gevonden en helder glas is groen. http://www.wetenschapsforum.nl/index.php?showtopic=20866 http://www.dartmouth.edu/~etrnsfer/water.htm
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
omdat deze vraag reeds gesteld was
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Omdat goeievraag.nl selectief is en dictatoriale trekjes heeft.