In landen waar het verkeer links rijdt lopen voetgangers ook links. Gaat men in die landen dan ook links een draaideur door?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik kom veel in Engeland en Ierland, maar heb het nog nergens meegemaakt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

In Engeland hadden we op het werk een draaideur, en die liep je rechts door. Dus: Nee
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heb zelf in een hotel in London gewerkt en de draaideur om het hotel in te komen draaide tegen de klok in (dus ik liep rechts door de deur). Ook bij de winkels op Oxford Street (als ze een draaideur hebben) draait de deur tegen de klok in.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dat maakt toch verder niet uit want het ligt er maar net aan of je van links in de draaideur gaat of van rechts