Waar kan ik een bloemenpuzzel kopen van +- 3000/4000 stukjes? Ik kan niets vinden!

Zelf een puzzel ontwerpen is té duur, 450 euro!

Je hebt puzzels zat, maar mooie bloemenpuzzels?
Rozen ofzo?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.1K

Antwoorden (5)

Als ik aan puzzels denk, denk ik automatisch aan Ravensburger. Ik zou dus even op de website van Ravensburger gaan kijken.

Succes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb wel wat gevonden van 2000 stukjes
13 jaar geleden
Ga even naar www.legpuzzels.nl daar staan er wel wat leuke op.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Van Goghs zonnebloemen iets? 5000 stukjes. Links naar specifieke puzzels staan in de bron. Webshops met puzzels zijn:

http://www.directsource-games.com/1800pieces.html

http://www.puzzelspecialist.nl/index.php?cPath=2

Toegevoegd na 1 minuut:
De link op legpuzzels.nl gaat alleen maar over planten en bloemen!

Toegevoegd na 2 minuten:
In de afbeelding een kleine puzzel (500 st), maar wel een moeilijke. Zie legpuzzels.nl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb goede ervaringen met puzzelwereld.eu voor de puzzels. Ruime keus en snel verzonden.