Weet u namen van hobby catalogi?

Een paar jaar geleden had ik eens een schitterende catalogus. Hobbymateriaal, lijm, verf, potloden, krijt, karton, vilt, maar ook gereedschappen, workmates, kasten, steensnij gereedschap, airbrush, tafels. Maar ook klein spul als kaarten, pennen, paperclips nietjes en touw.

alle alle alle mogelijke dingen die je maar kon wensen stond er in die catalogus. Ook kleine zelfbouw modelletjes, op zonne energie, op wind energie, en complete lespakketten voor scholen ook verkrijgbaar.

Ik kan me toch niet meer op de naam komen!!

Dus, misschien weten jullie welke ik bedoel, en zo niet, misschien weten jullie namen van hobby catalogussen... eh, catalogi...?

Zou ik blij mee zijn :-)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.5K

Het beste antwoord

Was het misschien Opitec?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ik heb eens zoiets gehad van het Heutink huis, maar dat was meer bedoelt voor scholen denk ik.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dit is inderdaad wel wat ik bedoel :-) niet de precieze catalogus maar wel wat ik zoek, thanks.
zelf vind ik het gereedschap en materiaal van conrad. van zeer goede kwaliteit. nooit een probleem mee gehad
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kars of pippoos?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik heb me suf zitten zoeken en kon het niet vinden, goed van je +