Canon EOS 350D, meerdere mappen op geheugenkaart

Elke keer als ik mijn foto's van de geheugenkaart haal, die ik heb gemaakt met mijn Canon EOS 350D, staan er een hele stapel mappen (Canon100, Canon101, Canon102, 103, 104, etc.
Stoor me hier aan. Ik wil gewoon dat alle foto's in 1 map komen en dat er niet meerdere mappen worden aangemaakt.
Iemand enig idee of en hoe dit in te stellen is?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Nee, de camera kan maximaal 100 bestanden opslaan in een map. Ik heb het even nagekeken in de handleiding, en dit kan je niet aanpassen. Dit is een eigenschap van de camera!

Het enige wat je kan instellen is of de bestandsnamen continu doorgenummerd zijn, of dat de bestandsnamen elke keer opnieuw beginnen met nummeren.

Het is helaas niet mogelijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je hebt bij de camera toch ook Zoombrowser gekregen.

Als je daarmee de foto's upload naar je pc en ze daar opent dan zie je geen mappen.
Kun je in Zoombrowser ook mooi de basisbewerking doen.