Wat is een normale portie zalm voor 4 personen?

N.a.v. mijn eerdere vraag. Nu moet ik het nog in porties verdelen en invriezen. Wat is dan een normale portie voor zeg maar 4 personen?

Er staat raar genoeg geen inhoud/gewicht op, maar tesamen met de vacuumverpakking en de kartonnen plaat waar het opligt is het 935 gram.

Vraag: http://www.goeievraag.nl/vraag/gerookte-zalm-invriezen.35132

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
25.9K

Antwoorden (5)

Ik zou porties van 200 gram maken.. je eet er altijd nog andere dingen bij toch.. en dat is meer dan voldoende..

Toegevoegd na 45 seconden:
en die 135 gram die dan over blijft doe je lekker op een stokbroodje met wat roomkaas en kappertjes...jammie
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Rieneke1
14 jaar geleden
mmmmmm +1 :)
voor 4 personen...is 800 gram voldoende,dus 200 gram per persoon..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik reken per persoon ongeveer 150 gram.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je wat ouder wordt Liesbeth,eet je niet zo veel meer. En daarbei,wij uit het oosten des lands zijn bescheiden mensen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
DAARBIJ!!!!
Ik vind zalm altijd vrij sterk, dus vind 100 a 125 gram pp meer dan zat! Ik zou dus pondjes invriezen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hangt er vanaf hoeveel ze eten natuurlijk en of het grote eeters zijn.Ik zou 75 gram a 100 gram pp aan houden.