Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Weet jij wat je eet?

Hey, mijn vraag was. tijdens het eten, denken jullie dan na wat je proeft? ruikt, eet.

ik betrap me er wel is op dat ik 't gewoon naar binnenstauw en achteraf denk hmm hoe smaakt dat nou.. dit heeft te maken met te snel (gehaast) leven, dat is wat ik wel weet.. slechte eigenschap helaas.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Vaak merk ik hoe meer tijd ik besteed aan de bereiding van mijn over heerlijke maal, hoe meer moeite ik neem om deze ook echt te proeven.

Daarnaast proef je verse en goede producten automatisch beter. Als je echt iets lekkers in je mond hebt, denk ik dat je hier automatisch bij stil staat...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Geen enkel probleem mee. Maar goed. Lekker koken en eten & het kweken van eigen groente en fruit zijn dan ook hobbies
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Hahahaha heel toevallig zat ik der v andaag ook over na tedenken bij mijn pistoletje filet american en ik ging ff testen( denk meestal ook niet na wat ik eet en geniet er ook niet van) maar als je het langzaam eet en meer kauwt smaakt het ook lkkrder en geniet je er meer van.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Gun jezelf die vijftien minuten de tijd om van je maaltijd te genieten,het is ook beter voor de spijsvertering.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik kweek ook mijn eigen eten (voor een deel). Haal het vlees bij de boer.

Even rust nemen het aandachtig eten. Heerlijk.

Eigenlijk moet je alles in je leven met aandacht doen. Dan geniet je er veel meer van.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik weet zeker wat ik eet! Niks met aspartaam of troep!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik probeer er altijd voor te zorgen dat het eten ook een moment van rust is. dus dan kan je lekker genieten van het eten. (tenzij het niet lekker is natuurlijk..)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding