Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar op mijn pc slaat Windows Live Messenger mijn persoonlijke emoticons op ?

Ik maak regelmatig zelf gifjes ( bewegende emoticons ) voor op msn, maar als ik die bestandjes wil terugvinden om er een back up van te maken kan ik ze niet vinden in mijn bestanden. Alleen de originelen.

Toegevoegd na 3 minuten:
ik heb vista, en niet de nieuwste msn maar gelukkig nog de op één na laatste. ;P

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Documents and Settings\{mrTmo of andere usernaam}\ Application Data\Microsoft\MSN Messenger\{folder met allemaal nummers als naam}\CustomEmoticons
(Lees meer...)
AWM
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Alles in mijn Vista is in het Nederlands, dus doc. and settings kan ik al niet vinden. :S wel documenten, maar daarbinnen is weer geen mrTmo te vinden want die username had ik al moeten kiezen voor ik bij documenten kwam. Zoekopdracht "Application Data" had niets van Microsoft of msn gevonden.... :(
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou in vista een grondige zoektocht op Msn doen. als het goed is krijg je alles wat er aan vast zit ook. En anders met tune up utilities system information kun je ook veel info naar boven krijgen... niet helemaal zeker ook voor dit probleem though... ;-)

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding