1.Druk op Start (Windows logo links onder in het scherm)
2.Ga naar Configuratiescherm
3.Ga naar Vormgeving aan persoonlijke voorkeur aanpassen.
4.Ga links in het groen blauwe scherm naar Draagbare computer.
5.Ga in het bovenste menu: Windows Mobiliteitscentrum naar helderheid beeldschem instellen.

Als dit niet genoeg is:

1.Druk op Start (Windows logo links onder in het scherm)
2.Ga naar help en ondersteuning
3.typ in contrast
4.Kies 1 van de resultaten!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Begin eens met je monitor.
Daar zitten vaak aan de onderzijde knopjes aan.
Ik kan hiervandaan niet zien wat voor monitor je hebt, maar grote kans dat er een knopje is met 'menu' erop
of zoiets.
AWM
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Oké, dat wist ik nog niet. Toch heeft die ook mogelijkheden om helderheid en contrast in stellen.
Pak de gebruiksaanwijzing er eens bij.
Soms is het een toetsencombinatie als [Fn F5] en [Fn F6] ofzo. Als je er niet uitkomt, geef dan even merk en type.
AWM
14 jaar geleden
Mmm, doe nog even het model, dan zal ik het proberen op te zoeken voor je.