Kan iemand mij helpen met windows media player - probleem?

Ik moest voor mijn pc (windows xp) een update van de windows media player downloaden, hij vertikte het om verder te gaan zonder die geweldige, supersnelle, oh-zo-handige (aldus de omschrijving) update.
Maar, ik kan nu mijn cd-tjes niet meer naar de mediabibliotheek zetten en opslaan op de computer. Ook kan ik niet meer liedjes die al in de mediabibliotheek staan op een lege cd-rom zetten. Telkens krijg ik dezelfde irritante melding {zie het plaatje}.
Ik heb al geklikt op 'Help op het web', en alles gedaan wat daar wordt aangeraden, maar...niets.

Iemand enig idee hoe ik dit kan verwijderen, hoe ik gewoon weer cdtjes op de pc kan zetten en andersom? (branden en rippen heet dat geloof ik)

Ik heb het antwoord van 'mmm' geprobeerd, het is gelukt maar het branden/rippen lukt nog steeds niet. Nu komt er te staan: { zie het nieuwe plaatje }.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2.3K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kan je 't nog wel afspelen als je 't probeert te openen in winamp?
http://www.winamp.com

Het beste antwoord

Hmm... Precies de reden waarom ik DRM en WMA en MediaPlayer mijdt als de pest. Ik gebruik alleen Winamp en MP3. Is trouwens toch sowieso veel handiger.

Probeer eens de nieuwste updates te pakken via:
http://update.microsoft.com
?

Toegevoegd op 29-05-2009 13:52:35
Wellicht kan je ook nog kijken in:
Start / Instellingen / Configuratiescherm / Software: en zoeken in de lijst of Windows Media Player er tussen staat. Dan kan je daar misschien op 'Verwijderen' klikken (en pakt ie mogelijk weer de vorige versie).

Edit:
mijdt=mijd

Toegevoegd op 29-05-2009 15:54:12
Edit:
Hmm tja, geen oplossing om te kunnen branden vanuit de mediaplayer, maar wellicht kan je nog branden door deepburner te gebruiken en dan handmatig de liedjes naar de 'CD te slepen'? (Binnen dat programma, dan.)
http://www.deepburner.com/download/DeepBurner1.exe
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Okee, ik heb dit geprobeerd, nu staat er iets anders, zie mijn aangepaste vraag!

Andere antwoorden (3)

Rippen kan ik nog steeds, maar branden niet meer.
Ik heb het een keer voor elkaar gekregen door handmatig starten van de brander, maar daarna was het weer niet mogelijk.
Het volledig opnieuw opstarten kan verschil maken.

Ik voeg 4 pagina's toe die je kunt gebruiken om te proberen of het bij jou wel lukt het blijvend voor elkaar te krijgen.

Toegevoegd op 29-05-2009 14:17:33
Als het downloaden van een oude versie bij jou is gelukt. Wil je dat dan laten weten a.u.b.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voor audio te rippen van een cd kun je ook een apart programmaatje gebruiken, het is freeware en is hier te downloaden.

http://www.audiograbber.com-us.net/download.html

En ten tweede, nieuwer is niet altijd beter. Op deze site:

http://www.oldversion.com/

Kun je gewoon de oudere versie nog downloaden. Dus kun jij gewoon doorgaan met rippen en ondertussen uitzoeken waarom die nieuwere versie het niet doet.. Succes!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
start>configuratie scherm> software> windowsmediaplayer opzoeken in lijst en op verwijderen klikken, daarna zoals hierboven beschreven een oudere versie downloaden, wmp 9 ofzo, en dan geen updates meer downloaden. ik had het ook gehad met wmp, altijd problemen, zoals beschreven zijn er talloze andere gratis opties, ikzelf gebruik regelmatig burn4free, gratis en diverse mogelijkheden ook voor ontwerpen van hoesjes en covers ed, data, mp3, audio, alles brand ie voor nop, maar zoals ik al zei genoeg alternatieven voor dat waardeloze wmp..