Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoelang duurt het ongeveer voordat je eigen haarkleur weer terug is na jarenlang verven?

Ik heb nu namelijk 5 kleuren in mijn haar, allemaal laagjes op laagjes die ik de afgelopen jaren heb geverfd! En ik ga niet weer beginnen met verven want mijn haar is al behoorlijk afgestorven!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
21.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Het maakt opzich niet uit hoeveel lagen je haarverf is, het groeit er meestal binnen jaar uit (ligt aan de lengte van je haar). Als je haar alleen al helemaal is afgestorven groeit het minder snel en duurt het langer. Bij 'normaal' haar duurt het minder dan een jaar, en de hoeveelheid lagen maakt hierbij niets uit.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Als het geen "verf" is die er met het wassen van je haren langzaam uitgaat, moet het simpelweg uitgroeien. Dit kan vrij lang duren, afhankelijk van de lengte van je haar. Je haar groeit zo'n 1-2 cm per maand.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het ligt inderdaad aan de lengte van je haar. Als je een korte coupe hebt dan duurt het rond de vijf maanden. In deze tijd zal je haar ca. 7 cm zijn gegroeid.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding