Kan het voor je gezichtshuid kwaad als je er (te) veel met een wattenschijfje overheen gaat?

Toen ik het deed werd m'n huid een beetje rood denk ik

1.4K
Pieterke
2 jaar geleden
De roodheid trekt snel weg maar als je te hard en te vaak over de gezichtshuid wrijft zal het niet goed zijn denk ik en het hangt er ook vanaf welk product je op dat wattenschijfje hebt gedaan. Het ene product prikkelt meer dan het andere.

Antwoorden (2)

Dat is afhankelijk van je huid. Het is gelukkig een wattenschijfje en geen hard/ruw materiaal. Mensen met een gevoeligere huid kunnen echter sneller last krijgen van roodheden als ze te lang wrijven. In dat geval raad ik het af om daarmee (onnodig) lang in de weer te zijn.
2 jaar geleden
het kan rood worden, maar zelf denk ik niet dat het slecht voor je huis is