Is er een shampoo die ik zowel voor mijn haren en huid kan gebruiken als voor de afwas?

Een multifunctionele alles-in-een shampoo die voor alles werkt en niet alleen voor Haar en huid maar waar ik ook de afwas mee kan doen (of in een vaatwasser kan gooien)

Ik ga binnenkort op reis en wil het liefst gewoon maar 1 fles vloeistof meenemen waar ik alles mee kan in het appartement dat ik huur.

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Ozewiezewozewiezewallakristallix
5 jaar geleden
Het zou me verbazen....
Bij een afwasmiddel wil je een strek ontvettende werking. Bij je haren en huid mag dat effect maar beperkt aanwezig zijn. Maar... ik ben vaker verrast...
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Je kan ook ter plaatse een goedkoop afwasmiddel kopen. En een blokje zeep.
Amadea
5 jaar geleden
Als je afwast met shampoo moet je alles grondig naspoelen, want dat spul is ongeschikt om binnen te krijgen. Ik zou liever een apart flesje afwasmiddel kopen.

Antwoorden (1)

Dat is groene zeep, het vergeten wondermiddel van vroeger.