Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe krijg je het Don Draper kapsel?

Zoals de titel al aangeeft. Ik weet dat je het beste pommade gebruikt. Ik heb Murray's Hi-Glo en de originele. Verder heb ik een puntkam en wat borstels. Ik kan steeds in de buurt komen maar niet zo'n mooie kuif op de voorkant.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
889
TurfGraver
6 jaar geleden
Brylcreem

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Pak de gewenste pluk haar op met de puntkam en kam deze strak, nadat je de scheiding daarmee hebt gemaakt.
Pak de pluk nu vast tussen gestrekte vingers. Leg 1 of 2 vingers van je andere hand gestrekt op de plek waar de bolling moet komen, leg daar de pluk overheen. Duw met een vrije vinger van je andere hand de bolling iets naar boven door hem vanaf een kleine afstand van je vinger, maar nog op de pluk richting je vinger te duwen, trek dan voorzichtig je vinger onder de bolling vandaan. Indien gewenst kun je de bolling/kuif nog iets platter of boller maken, met platte hand voorzichtig op de bolling duw je hem platter, door meer tegendruk met je vinger tegen de bolling boller.
Het beste breng je sterke lak (bijvoorbeeld Elnett goudkleurige bus) of sterke gel aan op de bolling, gel op de pluk , omdat de Murray's erg vet en zwaar is zakt de bolling snel weer in, als de kuif/bolling naar je zin is en de lak of gel hard, kun je wat Murray's door je handen warm wrijven en lichtjes aanbrengen over de kuif/bolling voor de glans, blijf hiermee minimaal twee centimeter weg van de hoofdhuid. Het voordeel van een vetter product zoals Murray’s is, dat je het haar over de dag kunt herstylen, als je geen bezwaar hebt dit te doen, kun je de bolling ook maken met Murray’s (blijf ook dan weg van de hoofdhuid). Na een paar keer oefenen moet het zo lukken, succes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding