Highlights zijn mislukt, wat nu?

Ik heb vandaag geprobeerd voor het eerst highlights in mijn ongeverfte haar te maken. Het is helaas niet zo mooi geworden. Het is een beetje vlekkerig. Mijn haar is normaal middelbruin, de highlights zijn niet heel licht geworden want ik had het er niet zo lang in laten zitten. Zo ik nu gewoon een pakje bruine haar verf kunnen halen en dat er weer overheen doen of ga je dat zien? Help!

Weet jij het antwoord?

/2500

Niet zelf gaan verven nu. Dit kan echt in een rare kleur uitpakken. Ga morgen even naar de kapper. Vraag advies, of laat hen je haar kleuren. En vraag hoe je dit kunt voorkomen de volgende keer.

Hoi , Ik ben zelf kapster, dus kan je een passend advies geven. Doe er alsjeblieft zelf geen bruine verf overheen dit word namelijk groen! Dit is natuurlijk niet wat je wilt. Laat bij de kapper je haar voor pigmenteren, hierbij gaat er rode verf over je highlights heen waardoor het wat pigment bevat waardoor het niet groen word daarna doen ze er een spoeling/verf overheen in jou gewenste kleur. Mijn advies, laat verven aan professionals over we doen deze opleiding niet voor niks! En niks zelf aan gaan doen hiermee maak je het probleem alleen maar erger! Succes!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100