hoe krijg ik mijn haar terug blond?

Heyy. Ik heb een paar keer een semi-colour op mijn haar laten zetten. In het begin vond ik het heel mooi. Het was precies het rood dat ik wilde. Maar nu ik het een paar keer heb gewassen is het echt lelijk! Ik vind het roest kleurig. Hoe krijg ik terug mijn natuurlijke kleur of tenminste blond haar? :'(

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Lees dit eens, voor jou geldt hetzelfde advies:
http://www.goeievraag.nl/persoon-gezondheid/huidverzorging-haarverzorging-makeup/vraag/583837/kleurspoeling-verf-meteen

Antwoorden (1)

Wat je zelf kunt proberen is om het veel met anti-roos shampoo te wassen, of evt een donkere spoeling er overheen te zetten.

Als je weer blond wilt, zou ik niet zelf aan de slag gaan met ontkleuren en verven, laat dit aan je kapper over.
(spreek uit ervaring..)