Bestaan er haarproducten om kroeshaar (Afro-haar) te verkrijgen?

Hallo,

ik ben een Mediterraanse jongen en heb zwart maar wel behoorlijk zacht haar. Ik hou enorm van kort kroeshaar (Afro-haar), zie afbeelding onderaan. Ik weet niet of dit de juiste benaming daarvoor is, zo niet dan mogen jullie mij corrigeren...

Maar is het mogelijk als niet-negroïde zijnde zo'n negroïde haarstijl te bekomen met bepaalde producten? Zo ja, wat moet je dan precies laten doen?

Ik ben echt dol op dat type soort haar, zou echt blij zijn als ik dat ook kan hebben...

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.9K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Haarproducten niet, misschien kan de kapper je hiermee helpen met een permanent techniek.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Misschien heb je hier ook nog wat aan:
http://www.haarshop.nl/haarverzorging/haarstyling/styling-creme-wax

Antwoorden (1)

Kroeshaar begint al krom onder de huid en groeit zo verder. Ik heb wel een link voor je gevonden waar je kunt lezen dat ook mensen onder kroeshaar een afrokapsel kunnen hebben:

Toegevoegd na 2 minuten:
Voor mensen Zonder kroeshaar dus.