Hoe gebruik ik deze speld?

De speld die op de afbeelding staat heb ik van iemand gekregen met nog twee andere, maar ik weet niet hoe ik het moet gebruiken. Ik heb heel veel heel dik haar, maar zelfs het kleinste plukje wil die niet vasthouden als ik hem als gewone haarspeld gebruik. Iemand enig idee?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.5K

Het beste antwoord

Hoi Muriel,
Ik heb ook ooit van die spelden gehad. Die bleven ook bij mij niet zitten. De enige manier om ze goed vast te krijgen is om ze aan beide zijden van je haar vast te zetten. Dus met 2 tegelijk in tegengestelde richting vastklemmen, zodat ze mekaar wat tegenhouden. Maar ik heb ze toen weggegeven omdat ik het ondingen vond. Even schudden met mijn hoofd en ik voelde ze alweer zakken. Een vriendin van mij gebruikt eerst schuifspeldjes en zet daar dan zo'n klem overheen. Voor de sier... Succes!