Wat doen celebs om te ontharen?

Scheren zij zich of harsen zij zich? Ze hebben altijd zo'n gladde huid en ik vraag ne echt af hoe ze daaraan komen.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2.1K
Amadea
9 jaar geleden
Die zullen zich vermoedelijk hebben laten laseren.
bamibal
9 jaar geleden
Ze laten zich goed uitlichten, make-uppen en photoshoppen. Beroemdheden hebben echt geen gladdere huid dan het klootjesvolk. Dat blijkt ook wel als ze per ongeluk in het wild gefotografeerd worden.
bamibal
9 jaar geleden
http://viralscape.com/celebrities-without-makeup/
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dikke laag make-up,
Photoshop helpt ook.
Kijk maar eens naar foto's zonder make-up en shop.
Ritsuka
9 jaar geleden
Waar he jij gezien dat ze een gladde huid hebben? In het echt of in een blad?
In een blad is allemaal nep, optimale belichting, heel veel makeup en Photoshop.
Reddie
9 jaar geleden
Over welke huid heb je het dan?
Schedel? Wangen? Armen? Benen? Borst? Buik? Schaamstreek?

Antwoorden (2)

Sommige scheren zich. Of epileren.
Anderen harsen.
Weer andere zitten iedere dag als ze in het openbaar verschijnen eerst bij de kapper en schoonheidsspecialiste om zich "klaar" te laten maken voor de dag.
Anderen laten zich laseren.

Wat ze ook doen, ze besteden er tijd en geld aan en houden dat regelmatig bij.

En wat je op foto's ziet is voor een groot deel nep.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Harsen en waxen is nog steeds populair en laseren wordt steeds populairder, 1 van deze keuze zullen ze dus maken. Bij harsen/waxen wordt de haar er met wortel en al uitgetrokken en blijft het haar ongeveer 6 weken weg, bij laseren is na enkele behandelingen de haarverwijdering veelal definitief.