waarom groeien mijn teennnagels sneller dan mijn handnagels?

bij mij groeien mijn teennagels heel snel moet ze vaak knippen maar mijn nagels op mn handen hoef k nooit te knippen want ze groeien amper of scheuren heeeel snel af. hoe komt dit en wat kan k ervoor doen om mn handnagels langer te laten groeien?

Antwoorden (1)

Je vingernagels komen met meer zaken in aanraking waardoor ze meer afslijten. Je teennagels zitten doorgaans goed beschermd in een paar sokken en slijten dus minder.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Reddie
9 jaar geleden
Zo simpel is het niet. Er zit wel meer achter, al weet ik niet wat.
Bij mij groeien mijn vingernagels veel sneller dan mijn teennagels.