Wat voor soort gel,wax,mouse moet ik gebruiken voor halflang haar?

Ik heb zo'n soort kapsel:
http://bit.ly/1ttgzmr

Dus redelijk lang, zijkanten kort.

Ik wil geen verharde haren hebben (dus lieft geen gel advies), maar soort 'wet look'.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (1)

Kies een product dat niet zwaar is voor het stylen, een mousse is een licht product, bijvoorbeeld, een mousse breng je aan op vochtig haar, doe een pingpongbol op je handen, verdeel dit door je handen en verdeel dit door je haar. Dit mag ook een strong mousse zijn (Studio line is bij iedere drogisterij en supermarkt te koop, maar andere merken zijn ook geschikt) om extra glans te krijgen wat het wetlook effect geeft, kun je een beetje wetlookgel of wax over je haar wrijven: http://www.beslist.nl/products/gezond_mooi/r/LOreal_Studio_Line_Gloss_Wax_Architect/. Wrijf de wax warm tussen je handen en wrijf zachtjes over je haar. Lang haar, ook halflang moet je niet met zware producten behandelen, dit omdat het model er dan snel uit zakt, het haar gaat er dan slierterig uitzien. dus de mousse gebruik je voor het in model brengen van je haar en de wax of wetgel doe je alleen een beetje op de puntjes van je haar.
Succes.