Hoe style je mediumlong haar bij mannen zonder dat het zijn model verliest?

Ik vraag me af hoe ik mijn haar de hele dag in model kan houden zonder dat het na een tijdje gaat losvallen. Ik heb vrij veel haar en het is mediumlong, het valt dus vrij zwaar. Ik gebruik nu wax van Syoss en daarna hairspray Max Hold van Syoss, dit blijft echter maar goed voor hooguit 2 uur en daarna gaat mijn haar uitzakken en valt het voor mijn ogen. De foto in de bijlage is ongeveer hoe ik mijn haar heb. In mijn geval valt een stuk dus voor mijn ogen na circa. 2uur. Om een lang verhaal kort te maken: Hoe kan ik het beste mijn haar stylen zodat het lang mee gaat. Graag ook een advies voor welke stylings producten ik zou kunnen gebruiken.

Alvast bedank!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

Je kunt het best je haar stylen met mousse of gel, om het in model te houden gebruik je een gelspray, dit houdt beter dan lak. Lak en wax is een slechte combinatie, door het vet in de wax houdt de lak niet. Andrelon Studio line heeft op dit gebied goede producten, die redelijk geprijsd zijn en bij iedere drogisterij en supermarkt te koop zijn.

Toegevoegd na 3 minuten:
De gelspray's van alle merken zijn trouwens prima. Zelfs de huismerken zijn stevig genoeg om je haar de hele dag in model te houden.