Mijn lippen hebben zoveel wondjes dat als ik roze lippenstift op doe, dat je die barstjes alsnog ziet wat nu?

Het enige wat helpt is knalrode lippenstift maar dat draag ik alleen naar feestjes. Hoe verzorg ik me lippen goed genoeg? Ik doe wel de hele dag door nu lippenbalsem op!

Weet jij het antwoord?

/2500

Lippenbalsem maakt het alleen maar erger, je hebt je natuurlijke balans ermee verpest. opties: -Kokosolie (goeie, niet de ontgeurde) -Nog iets beter: ghee -Als dat te lastig is: lippenbalsem van Weleda

Of lippenbalsems van de Yes To lijn, te koop bij de tuinen. Die werken erg goed en smaken erg lekker. Ook kun je dagelijks je lippen gaan scrubben met een (zelfgemaakte) scrub of met je tandenborstel. Succes!

Het klinkt misschien raar maar er bestaat speciale scrub voor je lippen. Als je dit wekelijks gebruikt verwijdert het alle losse velletjes. Dit werkt niet echt bij hele diepe wondjes maar wel bij kleine barstjes. Het is ook mogelijk om dit zelf te maken.

Bronnen:
http://www.girlscene.nl/p/2943/scrub_je_lippen

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100