Een zelfbruiner voor onder de zonnebank bestaat naar mijn weten niet, wel zijn er verzorgende producten voor onder de zonnebank die het bruiningsproces versnellen. Voorbeelden hiervan zijn Nifri en Biodermal, maar ook veel drogisterijen hebben een eigen merk product in hun assortiment en zelfs d Hema heeft er 1. Ik denk dat Nifri als 1 van de beste uit de bus komt, hij is voordeliger dan die van Biodermal en werkt net zo goed.
http://www.choosebeauty.nl/index.php?option=com_jreviews&task=listcategory§ion=28&cat=316&dir=8&Itemid=20

Dan zijn er ook nog de zelfbruiners, die zijn er in 2 vormen, de zelfbruiner en de zelfbruinende bodylotion, persoonlijk zou ik kiezen voor de zelfbruinende bodylotion, dit omdat het langzaam kleurt en je hiermee de kleur in een paar dagen op moet bouwen, wat natuurlijker is en minder kans op vlekken geeft. Deze zijn er ook in meerdere merken, vooral die van Dove en Nivea zijn prima en mooi van kleur.
De gewone zelfbruiners kleuren al na 1 keer smeren, je moet je huid vooraf scrubben voor een mooi resultaat, breng de bruin zonder zon dun aan en verdeel het goed. Na een paar uur komt de bruine kleur op, vroeger werd je er oranje van, dat is gelukkig niet meer het geval. Hier heb je de top 10 van dit product, ook in Nederland verkrijgbaar bij de drogisterij en parfumerie:
http://www.selftanning.com/best-self-tanners/

Toegevoegd na 1 uur:
Sorry, ik maak gebruik van een spraakaanpassing op mijn computer, deze stottert af en toe, daarom de vraag niet goed gelezen.
Mijn antwoord op je vraag is dus Nifri.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt Carscho :)
Zo'n compliment heb ik vandaag nog niet gehad..