Hoe komt het dat mijn huid en vooral mijn handen paars uitslaan?

Wat kan je eraan doen want het is niet leuk en mooi.
Ook worden mijn handen niet rap warm als ik bijvoorbeeld buiten ben geweest. De dokter zegt dat dit gewoon van mens tot mens verschilt maar andere mensen zeggen dat mijn bloed te traag stroomt. Voor de rest heb ik nergens last van, ik eet genoeg, sport, slaap genoeg...

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je kan altijd even bij de huisarts langs gaan.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Is een kwestie van verminderde/slechte doorbloeding... inderdaad de een heeft er last van de ander niet. Komt er voor jou op neer dat je in de winter eerder handschoenen [of zelfs wanten] zult moeten dragen. Gewoon de zaak verwarmen. Sommige mensen zijn kouwelijker dan anderen. Deze leggen een plaid over hun benen en worden dan niet ijskoud, ondanks de verwarming die aanstaat, of niet , maar dan hebben andere er dus geen last van koude. Misschien kun je wel wollen sokken aandoen, dat dát helpt. Ik heb vaker gehoord dat mensen door koude voeten ook koude handen hadden, wie weet. Hoop dat je er iets aan hebt.
Ritsuka
9 jaar geleden
weet je zeker dat je genoeg eet? dat dacht ik namelijk ook, maar bleek toch te weinig zijn.
Wat is je temperatuur als je deze gelijk meet in de ochtend? Die hoort minstens 36,5 te zijn.
Toen ik meer ging eten verdwenen mijn klachten.

Het beste antwoord

Zal inderdaad wel iets met een wat verminderde doorbloeding te maken hebben,maar je leeft gezond en je hebt voldoende beweging...dus eigenlijk niets om je echt zorgen om te maken.
fremar
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Thuis hebben er 2 v.d. 4 er ook "last" van. Gewoon pantoffels/vesten/dekens en desnoods handschoenen. Na 5 min zijn ze weer normaal =)