ik ben een meisje met een haartjes by me baard en ik heb het weg gehaald maar nu heb ik lit tekend en pukkels daar , wat aan te doen ?

Het is geen baard baard maar haartjes maarja wat te doen tegen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2.2K
Rieneke1
9 jaar geleden
Hoe heb je ze weggehaald, dat je nu littekens hebt?

Antwoorden (3)

Het beste is om ze niet te scheren. Als je dat doet krijg je stoppeltjes (net als op je benen) groeien ze ook een beetje in en daardoor ontstaan de plekjes en bultjes. Je kan het met een scheermes ook makkelijker open snijden. Neem niet aan dat je met een snee in je gezicht wil lopen.

Als het duidelijk zichtbare haartjes zijn kan je ze epileren. Zijn het er een paar kan je het met een pincet doen en zijn het er veel dan heb je speciale gezichtsepilators. In sommige Arabische landen doen ze het met een touwtje, daarvoor zal je even op youtube moeten kijken. Zo duurt het langer voor je ze terug hebt en je krijgt zachte dunnere haartjes terug.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Harsen met speciale strips voor gevoelige huid. Daarna de huid vet houden met creme
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Harde was gebruiken. Deze wax wordt vloeibaar door hem te verwarmen en dan smeer je het op je huid. Deze wax hecht zich alleen aan de haartjes en niet aan de huid. Op deze manier kan het je huid niet beschadigen