Wat is het het verschil tussen een bodycruzer en een trimmer?

naar mijn weten gebruik je een cruzer meer voor plaatsen als buik- en borsthaar en een trimmer voor baardhaar, maar waarom zou je dan geen cruzer kunnen gebruiken als trimmer? En als er weinig verschil is, kan ik dan voor baardhaar beter een cruzer of trimmer kopen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

Een bodycruzer kun je mee scheren en mee trimmen, een trimmer kun je alleen mee trimmen.
Het komt dus op hetzelfde neer.