Waarom is mijn haar zo slap na het wassen?

Maakt niet uit welke shampoo ik gebruik, als ik mijn haar pas heb gewassen is het slap en futloos. Pas na een dag of twee is het weer steviger. Iemand een idee hoe dit komt en wat ertegen te doen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
3.2K
Ritsuka
9 jaar geleden
gebruik je te veel conditioner? spoel je het wel goed uit?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja ik spoel het altijd goed uit en ik gebruik helemaal geen conditioner.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Heb ik ook. de eerste dag na het wassen glijdt alles eruit (speldjes, haarband etc.
HeerVoldemort
9 jaar geleden
Heb ik ook, het lukt mij dan niet om stekeltjes te maken met mijn gel!
Dan gebruik ik een haar versteviger. (dan gaat het iets beter)

Het beste antwoord

Om die reden gebruiken veel mensen "conditioner" in hun haar, dus dat kun jij ook doen. Daar wordt het wat steviger van. Ligt trouwens ook aan je haar, mijn vriendin heeft ook slap haar [en heel weinig], ik daarentegen heb een stevige bos haar en gebruik dit dan ook niet.

Antwoord: conditioner gebruiken na het wassen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Doe na het wassen wat haarmousse in je haar. Ga vervolgens met je hoofd naar beneden hangen (op de kop) en föhn je haar droog. Hierdoor komt er veel meer volume in je haar.