wat zijn de contra-indicaties bij het gebruiken van make-up?

wanneer mag je make-up niet gebruiken?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.5K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als de arts of apotheker je dat verteld.

Het beste antwoord

Wanneer je acne hebt, kunnen de klachten zelfs verergeren. Ook mensen die allergisch zijn voor bepaalde stoffen in make-up kunnen dit beter niet gebruiken!

Maar wat veel mensen niet weten, is dat ook het herpes virus (de klachten dan) verergert kan worden. Sterker nog, het virus kan zelfs verspreid worden door make-up…
fremar
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ligt er maar aan wat er onder make-up verstaan wordt. Dikke lagen poeder zijn geen goed idee bij acne, foundation op waterbasis daarin tegen kan geen kwaad bij acne. Ook oogmake-up en lippenstift mag je rustig gebruiken bij acne. Als je de huid 's avonds maar goed schoonmaakt voor je gaat slapen.