hoe krijg jeje haar wit ?

ik heb blond geverfd haar, maar ik wil het graag wit. in iedergeval zo blond mogelijk. hoe doe ik dat ?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

Het is ieder geval niet zelf doen. Om het dusdanig wit te krijgen zal je je haren eerst moeten laten ontkleuren. Hiermee wordt ieder pigment uit je haar gehaald. Dit is een zeer precies proces en als het zelf doet kan je óf je haar zeer beschadigen óf je haar kan oranje (te snel uitgespoeld) of groen (te laat uitgespoeld) uitpakken. Na deze ontkleuring zal je haar opnieuw geverfd worden in de door jouw gewenste kleur; in dit geval dus platina blond. Raadpleeg hiervoor dus een erkende kapsalon.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat je haar groen of oranje wordt heeft niets met de tijd dat het inwerkt te maken, dat heeft te maken met de pigmenten in je haar. Als je het haar volledig ontkleurd heb je hier geen last meer van. Geheel ontkleuren dus en dan de gewenste kleur er overheen. De kapper is een prima advies.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Inderdaad als je het geheel ontkleurd. Als je het niet volledig ontkleurt door te snel uit te spoelen kan je dus groen of oranje uitvallen. Zo bedoel ik het.

Andere antwoorden (1)

Behandelen met waterstofperoxideoplossing, maar pas op met je huid.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb gehoord dat je haar dan geel kan worden, hoe kan ik zorgen dat het niet geel word ?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Door het bij een goede kapper te laten doen.