waar koop ik permenent blauwe haarverf?

ik heb ongeverfd pluizig dik lang haar en ik wil de onderkant blauw permanent verven. ik wil mijn haar alleen biologisch blonderen. waar kan ik verf kopen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ritsuka
10 jaar geleden
er bestaat volgens mij geen permanente blauwe verf, dat moet je elke keer bijkleuren

Antwoorden (2)

Bij de kappersroothandel hebben ze blauwe verf voor je haar,let wel op deze kleuren zijn permanent maar lopen snel terug
Als je van je zelf geen heel lichtblond haar hebt zal de kleur ook niet pakken dus zul je het onderste gedeelte van je haar eerst moeten ontkleuren
Ik geef je het advies om eerst eens naar een (kinki) kapper te gaan en dit de eerste keer te laten doen hierna zal het veel gemakkelijker zijn zelf je gewaagde kleurtje bij te houden
Ook kunnen ze je daar adviseren hoe je je haar het beste kunt behandelen om er zo lang mogelijk plezier van te hebben
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hier is wat informatie over het natuurlijk blonderen van je haar : http://www.greenveggie.nl/op-een-biologische-manier-blondere/

Blauwe haarverf kan je denk ik op heel veel plekken kopen; je zult gewoon even moeten Googlen.

Verder wil ik je nog een tip geven tegen pluizig haar: stop met het gebruiken van shampoo! Was je haar met conditioner zonder siliconen of met baking soda.