In alle winkels die kappersbenodigdheden verkopen, bijv bij
Suhail Cosmetics BV
Albert Cuypstraat 221, Amsterdam
Kappersbenodigdheden
Milobi Haircosmetics
Ferdinand Bolstraat 42, Amsterdam
Kappersbenodigdheden
Milobi Beauty Supply
Albert Cuypstraat 57/HS, Amsterdam
Kappersbenodigdheden
Dorita's Hairproducts
Kinkerstraat 157/HS, Amsterdam
Kappersbenodigdheden
Florale Haircare
Maasstraat 133, Amsterdam
Kappersbenodigdheden

Bij deze kun je hiervoor zeker terecht, zoek niet in de zgn groothandels, daar mag je als particulier niet kopen. Vraag daar ook gelijk advies over hoe je het moet gebruiken, als je haar te donker is, dan moet je je haar eerst ontkleuren om een echt blauw resultaat te krijgen. Denk er wel aan dat blauw snel vervaagd.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
dankjewel! :) maar verkopen ze bij al deze plekken blauwe haarverf?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat durf ik niet zeker te zeggen, maar ik vermoedt van wel. Het is tegenwoordig heel normaal je haar geheel of gedeeltelijk blauw te verven, dus ook de kappers en hun inkooppunten zullen dit voorradig moeten hebben. Bel eerst even voordat je er naar toe gaat.