Ik krijg mijn eyeliner niet meer weg met gewone makeupremover. Wat te doen?

We vertrekken zo naar een feestje maar ik vond dat mijn lijntje niet goed was,a alleen nu zit het overal en ik krijg (voornamelijk wat onder mijn oog zit) niet meer weg. Niet met water, makeupremover, natte doekjes. Heeft er iemand een tip?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.4K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
hoi
het gaat het best met baby oli. Mocht er wat in je oog komen brand het ook niet.
succes

Antwoorden (2)

Gebruik hiervoor speciale oogmake-up remover voor waterproof oogmake-up. Heb je dat niet in huis, doe dan een wattenstaafje in de olie, bij voorkeur babyolie, maar slaolie of olijfolie kan ook. Ga met het wattenstaafje over de resten eyeliner onder je oog en haal het dan met een lauw warm vochtig wattenschijfje weg. Pas wel op dat er geen olie in je oog komt, want dat geeft wazig zicht.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
nivea zalf, zit in een grote blauwe potding en daar gaat alles van je gezicht ermee af en je huid gaat er niet van glimmen, van olie word je een glimworm, maar olie werkt wel goed ,
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Of vaseline