Werkt een cortisone injectie in de schouder ook gelijk tegen zonneallergie?

Ik krijg vandaag een injectie i.v.m. een "frozen shoulder". Ik heb last van zonneallergie en ga a.s. zaterdag op vakantie. Zal die injectie daar ook tegen helpen of moet dat dan op een andere plaats gegeven worden?

3.1K

Antwoorden (1)

Volgens de dokter die de frozen sholder van mijn echtgenote behandelde,is de cortisone(in water oplossing)die voor frozen sholder gebruikt word na 1 dag reeds voledig uit het lichaam.Deze zal je dus niet helpen voor je zonneallergie.Daarvoor zal je om een andere coritisone inspuiting moeten gaan,die dan meestal in de bilspier ingespoten word.
fremar