Mijn nagellak is in mijn nagel getrokken, hoe kan ik dit verwijderen?

Ik heb groen/blauwe nagellak opgehad en dit is dus in mijn nagels getrokken.
Een badje met soda heb ik al geprobeerd, heeft het wel wat verbeterd maar het is nog niet helemaal weg.

Iemand nog andere ideeën?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
4K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Heb je wel een basecoat onder je nagellak gedaan?
Dit is namelijk erg belangrijk.
Een basecoat maakt je nagel mooi glad voor het lakken, maar zorgt er ook voor dat de nagellak niet in je nagel trekt. Als je dit niet gebruikt hebt, is dit dus een oplossing.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee heb die niet gebruikt, heb hem nog steeds niet in huis namelijk en had dit kleurtje nieuw gekregen dus wou hem graag uitproberen. En vergeten dat groen in je nagels gaat zitten! Maar met een basecoat haal ik niet nu de groen uit me nagels..
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik had zelf grijze nagels na weken zwarte nagellak op gehad te hebben.
Verwijderen lukt niet,nu lak ik ze eerst met doorzichtige nagellak maar vaak worden ze toch gelig omdat je je nagels verstikt als je lang nagellak op hebt en dan krijg je sowieso verkleurde nagels.

Antwoorden (2)

Geen huis-tuin-en-keukenmiddeltje helaas, maar wel twee bruikbare;
* er bestaat een 'no more yellow' nagellak van het merk Anny, die gele nagels neutraliseert.
* ikzelf gebruik vaak 'nail whiteners' voor het probleem. Is verkrijgbaar van bijna elk merk, van Koh tot Etos. Is er niet voor bedoeld, maar helpt mij prima. Succes!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik gebruik zelf altijd citroensap. Gewoon een beetje citroensap in warm water doen en je nagels er 5 minuten in laten weken. Ik heb ook gehoord dat gebitsreinigins tabletten werken.

Om het te voorkomen kun je een goede basecoat gebruiken, ik gebruik die van OPI, en die werkt wel goed.

Op deze site kun je nog meer info vinden.