Veel drogisterijen hebben dip dye in hun assortiment tegenwoordig, het nadeel hiervan is dat dat niet tot enkele wasbeurten houdt.
De echte felle kleuren kun je bij kapperswinkels vinden, die zijn in de grotere steden te vinden, de uitwasbare kleuringen vind je bij de hippe modezaken (H&M) en bij de drogisterijen (dip dye), maar ook bij de Action en de warenhuizen.
Felle kleuren, ook de niet-uitwasbare verbleken snel en zijn snel hun glans kwijt en komen alleen tot hun recht op licht haar.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Heeel graag gedaan.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb ze bij de Action nog nooit gezien, helaas.
Als je écht roze wilt zou ik je eerder aanraden naar een kapperswinkel of hippe kapsalon te gaan. Op het internet kun je ook heel makkelijk aan zulke kleuren komen. De merken Directions en Manic Panic hebben echt alle kleuren van de regenboog. Het wordt verkocht op o.a. attitudeholland.nl en in sommige kapperswinkels.

Bij de Kruidvat of de Etos heb je wel roze-achtig van Syoss (die heet Dark Cherry) maar die wordt nogal snel paars-achtig. Het merk "Live color XXL" van Schwartzkopf heeft ook felle kleuren roze en rood.