Kun je desinfecterende handgel ook op je gezicht gebruiken?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
5.3K
bamibal
10 jaar geleden
Waarom zou je dat willen?
Ritsuka
10 jaar geleden
Dat brand lijkt mij
En droogt veel te veel uit
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Doe je zo iets vies met je gezicht dat het gedesinfecteerd moet worden?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nooit voor je gezicht gebruiken, dat is zo slecht! Koop gewoon een gezichtsreiniger.

Het beste antwoord

Nee, desinfecterende handgel bevat alcohol, dit is niet aan te raden op je gezicht te gebruiken, omdat dit de gezichtshuid uitdroogt, wat een naar trekkerig gevoel kan geven en schrale plekken op je gezicht na kan laten.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
:p bedankt voor je reactie

Andere antwoorden (1)

Ik zou het je niet aanraden , vorige keer toen men vriendin dat deed werd der gezicht helemaal rood
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Oh,vervelend voor haar! Thx voor de reactie :p