Ik ben op zoek naar relevante link building voor de website van mijn schoonheidssalon. Hoe doe ik dit?

Graag zou ik willen weten hoe dit het beste aan kunt pakken. bij voorbaat dank!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

'Linkbuilding' is ontstaan uit het idee dat zoekmachines jouw website o.a. ranken op basis van het aantal links die naar jouw website wijzen. Kenners benadrukken dat alleen een link vanaf een website met een hogere pagerank relevant is voor jouw eigen pagerank. Waar een zoekmachines, zoals bijvoorbeeld Google, naar kijken is een geheim omdat zij niet willen dat mensen de ranking gaan proberen te manipuleren.

Linkbuiling is totaal achterhaald als het gaat om SEO (search engine optimalisation). Je kunt beter je website voorzien van een nieuwspagina waardoor je af en toe wat nieuws op je website hebt staan, de pagina voorzien van een duidelijke structuur en de website voorzien van een YouTube-filmpje over jouw website. Naar mijn persoonlijke ervaring kan Google dat waarderen en zullen ze je juist een hogere waardering geven dan websites waarop een trukendoos op is losgelaten.

Manipulatie kan ook nog eens worden bestraft door Google met een lagere pagerank of eliminatie uit de lijst. Je bent dan ver van huis.