Is er een goede site die je laat zien hoe je eruit ziet met ander haar?

Is er een goede site die je laat zien hoe je eruit ziet met ander haar? Graag ook met link

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Vergeten aan toe te voegen: eentje die werkt met Safari of Google Chrome
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
dat wil ik ook wel weten
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Style today gebruik ik zelf. Vind erg fijne site!

Antwoorden (1)

www.taaz.com is hiervoor erg handig, je moet alleen even een goede foto van jezelf maken en dan kan je alles precies erop zetten zodat het net echt lijkt en je hebt keuze uit heel veel kapsels en make-up en andere accessoires.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Geweldig dat zoiets bestaat!