Hoe gaan de oren van mensen die nu "stretchings" dragen, er binnen 40 jaar uitzien?

Je ziet het steeds meer. Mensen die lijken een gat in hun oor te hebben maar er blijkt een stretching in te zitten. Is dit schadelijk en hoe ziet zo'n oor er eigenlijk over een paar jaar uit? Dat kan toch niet mooi zijn, of vergis ik me?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Stretcher(die het groter maakt) of tunnel(een maat met gat) of plug(dicht), stretching is de bezigheid. Over 40 jaar ziet het er nog steeds hetzelfde uit. Zolang je ze maar inhoudt: http://en.wikipedia.org/wiki/File:Tribes_woman_with_ear_piercing.jpg Als je het eruit haalt dan ziet het er niet uit, maar dat is ook zo als je nog bent.

Antwoorden (1)

Het antwoord hiervoor ligt bij de afrikaanse stammen die dit al eeuwen doen. Ik raad je aan eens naar de afbeeldingen te kijken van diverse afrikaanse stammen. Ik heb wat linkjes bijgevoegd. Zo kun je bekijken hoe dat er uit ziet als men ouder is.

http://www.survivalinternational.nl/stammen er is zelfs een stam die het in de lippen doet. http://www.vakantie-in-afrika.com/mursi.html
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Die mensen maken het gat steeds groter, dat is hier niet het geval. Je linken zijn ook wel een beetje vaag, vooral die eerste. Google op foto's van oren en geef die googlelink, dat is duidelijker.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Een googlelink is nogal lang, en mag geloof ik ook niet volgens de richtlijnen, maar weet ik uit mijn hoofd niet zo zeker. Ik wilde een voorbeeld laten zien, en in dit geval kon dat alleen met afbeeldingen, omdat de uitleg geen zin heeft zonder. Deze mensen maken overigens ook het gat steeds groter, je begint niet meteen met zo'n groot gat, vandaar dat het ook "stretching" heet, oftewel "oprekken". Je kunt daarbij zover gaan als je wilt. Sommigen houden het dus op klein.