hoe kan ik een oud, vlak, wit, glanzend litteken het beste camoufleren?

ik heb een lichte huid, zomers wordt-ie een beetje bruin.

Toegevoegd na 1 minuut:
ik bedoel dus de huid wordt in de zomer bruin, niet het litteken.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ritsuka
10 jaar geleden
Een litteken heeft geen pigment meer, dus kan niet kleuren.
Is niks mis met een litteken, iedereen heeft er 1 of meerdere.
Gewoon zorgen dat je die plekgoed insmeert met zonnebrand, want het is extra gevoelig.

Antwoorden (1)

Het beste gaat dat met Dermacolor, dit is een professioneel camouflageproduct, een schoonheidsspecialiste of huidtherapeute kan je leren de goede kleur te kiezen, hoe je het aanbrengt en hoe je het wrijfvast en waterproof maakt. Je kunt ook zelf gaan experimenteren hiermee, maar het mooiste en beste resultaat krijg je met advies.

Maar vaak is het niet nodig te gaan camoufleren, als je leert te houden van je litteken en het te accepteren als iets wat bij bij jou en je lichaam hoort, dan vind je het op den duur geen probleem meer, maar iets moois. Een litteken wordt ook als stoer en mooi, iets unieks aan je gezien, dit kost wat moeite, maar geen geld. Ook al is Dermacolor niet erg duur, het blijft toch een investering en tijd om het aan te brengen.

Aan jou de keus.