Kan ik mijn uitgroei bijwerken met een andere kleur?

Ik heb zelf donkerbruin haar en heb mijn haar 6 maanden geleden goud blond laten verven.
Nu heb ik 15 cm uitgroei en wil dat bijwerken met een andere kleur. Mahonie met een rode tint.

Is dit mogelijk? En zo ja hoe pak ik dit dan aan want wil wel dat de onderkant goudblond blijft

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3.9K

Het beste antwoord

Gewoon doen wat je wilt . De gewenste kleur , alleen op de aanzet (uitgroei) aanbrengen . Het nieuwe nog niet gekleurde haar kan je kleuren (in) hoe je wilt , in de marge van deze mogelijkheden 3 tinten lichter max , bij drie tinten lichter wordt het altijd een warme (rode ) tint . Ja niet je lengte en punten inzetten . Hoe te doen , liefst 2 dagen je haren niet wassen , en dan met scheidingen , dmv punt kam getrokken het hele hoofd rond gaan , ja dat kan lastig zijn om niet je lengten of punten te raken . Vraag evt handige vriendin . Klein tipje buffer je lengte en punten met een goedkope vette wax ,handcreme masker , bijenwas , of ? Maar het helpt alleen dus het geeft geen garantie dat het daar dan niet pakt je het net dat minuutje extra om het weg te halen . Succes.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ja, dat kan wel, denk er wel aan dat je mahonie op donkerbruin haar bijna niet zal zien, dan zal je je haar moeten oplichten, minimaal 2 tinten en dan mahonie eroverheen doen. Donkerbruin is bijna zwart, heb je wel echt donkerbruin haar, is het niet donkerblond? Laat je haarkleur eens bepalen door een deskundige, dan weet je wat voor kleur je echt hebt, als je alleen de uitgroei wilt behandelen, dan moet je dat met een kwast (verkrijgbaar bij de drogist) doen, giet de haarkleuring over in een plastic of aardewerk kommetje, niet in metaal doen en doop je kwast daarin, breng de kleuring streng voor streng aan, voor de achterkant is het handig wat hulp te vragen. Laat de kleur inwerken en spoel het uit, doe de nabehandeling er vervolgens in. En laat dit intrekken. Lees voor gebruik de gebruiksaanwijzing goed en vergeet niet de allergie test te doen. Laat je over kleur adviseren door een deskundige, die vindt je bij de DA of Etos, daar loopt meestal wel iemand rond die goede cursussen heeft gevolgd bij de merken. Voor een vakkundig advies en professioneel resultaat ga je natuurlijk beter naar de kapper.