Ja, cleansing lotion heeft dezelfde werking als reinigingsmelk.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, Gerrit, dat weet ik, dat was in eerste instantie ook mijn reactie, maar als je goed leest, staat er cleansing lotion, niet lotion of tonic, cleansing lotion heeft een duidelijke andere functie dan lotion of tonic, als je de link had gelezen, dan had je dat ook begrepen. Maar wel fijn dat je je min uitlegt, dus toch bedankt :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kan de link helaas niet openen, maar cleansing lotion is een 2-in-1 product, waarna je geen lotion/tonic meer nodig hebt. Dat heb je echter wel nodig ná een reiniging met milk, dus tis toch niet helemaal hetzelfde.