Hoelang duurt het om een bos haar net als corbin blue te krijgen ?

Ik heb normaal haar niet te veel en niet te weinig maar nu vroeg ik me af hoelang het duurt om zo iets te krijgen... (In mijn geval ; normaal , niet te veel en niet te weinig haar)

Toegevoegd na 2 minuten:
Of hoelang duurt het om dit te laten groeien..

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als jij het bent op de rechter foto, dan vind ik jouw haar veeeeeel leuker.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik denk trouwens dat je voor zo'n kapsel kroeshaar moet hebben.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Haha dat ben ik niet :-). Maar je kunt volgens mij ook gewoon naar de kapper om zulke krullen te krijgen..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Leuk kapsel!;)
Je kan de kapper om een spiraalpermanent vragen,dan krijg je zo'n krulletjeskapsel als je van jezelf niet zulk haar hebt.
Kijk wel goed welke kapper,de prijzen zijn heel verschillend.
Denk er ook goed over na,je zit er wel ff aan vast.
Permanent moet uitgroeien,dus je kan niet meer terug,zeg maar.
Suc6 ermee!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Even zoeken in de feest winkel , een Ruud Gullit kapsel pruikje jaren 90 vaak met vast oranje petje . Nee dat gaat niet lukken bij jou ! Je kunt wel dread's laten zetten .

Het beste antwoord

Precies zoals bovenstaande zegt. Wel is het zo dat het bij de een sneller groeit dan bij de ander. Blijf je haar wel extra goed verzorgen om sneller gespleten haarpunten te voorkomen. Ga niet 1 keer per 6 weken (gemiddeld kappersbezoek) naar de kapper maar bijvoorbeeld 1 keer in de 3 maanden. Je kan er dan een tussenmodel in laten knippen of er gewoon 1 cm laten afknippen.

Succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je haar groeit gemiddeld 1 tot 1,5cm per maand, dus reken maar uit. Schouderlang is dus een maand of 15, voor krullen komt er nog een maand of 3/4 bij, dus anderhalf jaar ben je zo kwijt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oke bedankt voor 't antwoord!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
graag gedaan :)