Ik heb allemaal hele kleine bultjes op mijn handen en voeten (gewoon huidskleur) wat is het en wat kan ik ertegen doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Naar de dokter
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
kippenvel?

Antwoorden (2)

als je het al sinds je jeugd hebt, dan kun je er eigenlijk niets aan doen, dan is het waarschijnlijk Keratosis Pilaris, dit 'geneest' eigenlijk nooit.

Toegevoegd na 46 seconden:
overigens is het niet gevaarlijk of schadelijk ofzo, maar definitief verwijderen werkt niet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb het sinds een paar dagen..
MissBiggie
11 jaar geleden
Vind ik knap dat je dat zo kan vaststellen, vanachter een computerscherm :P
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Toch denk ik dat hjth het bij het rechte eind heeft, al zou ik de vraagsteller adviseren, bij een bezoek aan de huisarts, deze het te laten zien. Wel een plus waard. +
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@Missbiggie, is snap wat je bedoeld, en suggereer gewoon iets, de vraagsteller vraagt deze vraag ook niet om alleen antwoorden te krijgen van ´ja dat kunnen wij niet weten.´ maar dank voor je reactie, ik snap wat je bedoeld, ik kan dat nooit zomaar vaststellen natuurlijk.
Op het moment heb ik het ook, waarschijnlijk heb je net zoals ik winter-handen en voeten. Als het kouder wordt buiten, kan het ontzettend gaan jeuken, dik worden, en je krijgt inderdaad kleine bultjes.
Winter-handen en voeten is het gevolg van een bloedsomloop die niet optimaal is (niets ernstigs).