Kan ik ( bruin haar) tijdelijke haarverf gebruiken?

Ik wil een paar plukken blauw of rood ofzo. Een gekke kleur maar niet voor altijd en ik wil het niet blonderen. Blijft het er dan op zitten of zal je er niks van zien?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Het kan, maar de kans dat je er echt iets van ziet is minimaal. De kleur eronder schijnt er nu eenmaal door. Dus als je ECHT rode en blauwe strengen wilt, zul je je haar eerst (gedeeltelijk) moeten blonderen, en DAT is niet tijdelijk. En ook geen werkje om zelf even te doen ; dat zou je voor een mooi resultaat echt aan de kapper moeten overlaten ; strengen bleken en dan verven.

Alleen met bijvoorbeeld verf uit die spuitbussen voor carnaval kun je je eigen haarkeur redelijk bedekken, maar echt heel mooi is dat resultaat niet. Wellicht fraaier (en makkelijker) zijn gekleurde extensions die je in je haar kunt (laten) zetten. Waarbij wederom die van de kapper veruit het fraaist zijn.

(Niet om reclame te maken voor de kapper ofzo hoor ; ik kom er NOOIT, maar ik zie wel heel duidelijk het verschil tussen doe-het-zelf en vakwerk. )
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bedankt! Ik dacht het al wel hoor maar zijn extentions niet heel slecht voor je haar waar het aan vast gemaakt wordt? En hoelang kan het blijven zitten?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Valt wel mee hoor ; niet veel slechter dan verven. En ze kunnen een paar maanden blijven zitten ; tot ze te laag groeien eigenlijk.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oke heel erg bedankt :D

Andere antwoorden (1)

Je kunt ook nog je haar kleuren met krijt, ook daarvoor hoef je je haar niet te ontkleuren, je kunt er veel over vinden op het internet, leuk om mee te experimenteren.
www.haartrends.net/haarmode/2012/05/je-haar-kleuren-met-krijt.html

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt :) leuk voor een feestje maar ik wil toch wel iets wat langer blijft dan een dag
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oke, maar misschien vind je het leuk om eerst te kijken of je het leuk vindt staan, dan is dit alsnog een prima methode.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja klopt ik heb het geprobeerd :D
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is een leuke manier om uit te vinden wat bij je past, mijn dochter doet dat tegenwoordig ook zo, als het bevalt gaat ze pas naar de kapper voor een langdurig kleurtje.
Nooit meer tranen!!