Nee,dat kan niet.
Blonderingprodukten bevatten waterstofperoxide die het pigment tijdelijk uit je haar halen,in Henna zit dat niet.
Henna is een natuurlijk produkt,en bevat geen chemicaliën.
Je hebt rode en zwarte Henna,dus je kan alleen Henna gebruiken om je haar zwart of rood te maken.
Ik gebruik het zelf ook om mijn haar te kleuren.
Je zal echt je haar moeten onkleuren als je niet van nature blond bent en dat kan niet met Henna.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+ Henna ook niet gebruiken over chemische kleuring en chemische kleuring niet over Henna, daar kan je haar van afbreken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+
nee, blond wordt je er niet van, hoogstens zo rood als een wortel of misschien accajou als je donkerharig bent, hangt af van het pigment in je haar. In ieder geval kun je als europees type voor verassingen staan.
Neutrale henna is goed voor de verzorging van het haar.