Hoe maak je krullen met sokken?

Een vriendin van mij maakte altijd hele mooie krullen bij zichzelf, en ze zei dat ze dat met sokken deed, hoe doe je dat?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.3K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Met sokken, met lapjes stof, met speciale schuimrubber rollers ; papillotten zijn er in soorten en maten.
Ook kun je gewoon je haar oprollen en vastzetten met schuifjes voor geweldige pincurls. Wel effe de slag te pakken krijgen.....

Antwoorden (4)

Mischien bedoel je dit?

"Wil je graag krullen, maar heb je geen krulspelden of een krultang? Maak papillotten in je haar! Je hebt stof nodig, dus gebruik bijvoorbeeld oude kleding. Scheur of knip een aantal repen, rol die in je haar en strik ze vast. Als je dit doet voordat je gaat slapen, word je wakker met een mooie slag in je haar."
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Jep je wikkelt ze in je haar , net als je doet met een papilot en dan bovenaan strik je ze vast, laat het er ongeveer 8 uur in zitten en dan krijg je niet echt krullen maar best wel veel slag in je haar, het beste is met nat haar
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in deze tutorial word het goed uitgelegd, en persoonlijk vind ik het resultaat heel mooi !

http://www.youtube.com/watch?v=KXsCxRjPFw4&list=PL98A4375EC25246E7&feature=mh_lolz

Liefs,
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb deze gevonden! Lijkt me heel makkelijk en ik denk dat ik die ook ga proberen! ;)